Under følger vilkår og generell informasjon for bestillingen:

Ordrebekreftelse:
Påse at opplysningene er korrekte, er noe feil så skal det meldes til: kontakt@ptno.no
Du vil da motta ny ordrebekreftelse. 

Avbestilling/endring:
Dette skal sendes til: kontakt@ptno.no
Turer under 2 000,- kan avbestilles/endres uten kostnad inntil 2 timer før avreise.
Turer under 5 000,- kan avbestilles/endres uten kostnad inntil 24t før avreise.
Turer over 5 000,- kan avbestilles/endres uten kostnad inntil 48 t før avreise.

– Avbestillinger som kommer etter fristen belastes med 50% av kostnad.
– Vi kan ikke garantere for endringer opp mot fristen, men vi gjør alltid vårt beste.

Om man ikke møter til reisen vil vi kreve full betaling.

Flyplasstransport:
Vi tracker flighten din ved ankomst på OSL og Torp.

Innmelding om din gruppes ankomst (gjelder kun OSL) blir gjort av oss. Du henvender deg i infoskranken på OSL og sier du skal bli hentet av Persontransport Norge, dere vil da bli henvist til rett plattform hvor bussen henter dere.

Din kontaktinfo:
Vi må ha Navn, mobil, e-post og flight-nr om relevant. Dersom kontaktinfo er feil eller manglende er Persontransport Norge fri for ansvar dersom vi ikke får levert tjeneste som avtalt. 

Skadeverk/tilgrising:
Hvis dette forekommer vil vi ta betalt for hva det kostet å reparere skadeverk eller rengjøre tilgrisingen som har skjedd.

Betaling:
Vil tilbyr faktura, payment-link, kort/Vipps i bil. Dette har du allerede avtalt når reisen ble solgt.

Hvis en reise blir endret vesentlig eller forlenget etter reisens start vil vi be om betaling i etterkant for dette. Dette må selvfølgelig avtales med sjåfør/booking på +47 94 00 34 34.

Uenigheter/force majeure:
Forekommer det noe som partene er uenige om plikter vi å finne ut av dette på beste mulige måte. Er Persontransport Norge forhindret i å levere tjenesten som avtalt pga omstendigheter vi ikke kan påvirke er selskapet uten økonomisk ansvar.

Vi ønsker deg en god reise med Persontransport Norge AS